Ge mig morgondagen!

Hoppade in och jobbade idag mellan 8-16 :) Skönt att få träffa mina fina tjejer! Dock blev jag besviken på att 3 stycken gav återbud angående min lilla fest imorgon. Inte så kul att höra det dagen innan, men skit i det ;D så många andra av mina fina vänner kommer! Jag fyller år i helgen så imorgon kommer en drös tjejer hem till oss, skulle egentligen blivit 15 st, men nu blir vi lite mindre! Roligt ska vi iallafall ha! Men fan va dyrt det är att ha fest, haha. Köpte lite sprit & så idag och imorgon ska jag fixa massa tilltugg också.

På lördag ska Jonas fira mig så dår får vi se vad han har planerat och på söndag kommer min familj hit på lite kakkalas! En härlig helg väntar..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan börja förbereda maten. Funderar på om jag ska skala potatis och morötter och ungsteka dem eller bara slänga in några kroketter.. Dagens i-landsproblem! Till det blir det kotletter och en liten ceasarsallad, mumma..


Kommentarer
Linda

Jag kommer iallafall :) tihi

2010-09-09 @ 20:29:04
URL: http://sveeaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Viktoria

- om mig och min vardag

RSS 2.0