Tandläkarbesök.

I onsdags så snubbla Olivia över tröskeln in till badrummet och drämde munnen i toalettstolen. Jag stod framför spegeln och såg detta, smått panik i kroppen, de såg riktigt hemskt ut! 


De började såklart att blöda, men slutade snabbt! Dock fick jag ringt försäkringsbolaget igår och idag var vi hos tandläkaren. Hon hade fått ett märke uppe på tandköttet ovanför ena framtanden. Vi skulle ha koll så de inte svullna upp eller blev missfärgningar, annars såg allt bra ut! 

Efter tandläkarbesöket körde vi mot CS där vi mötte upp mormor. Jag behövde köpa present så de blev inhandlat. Jag kunde inte iheller motstå detta söta setet på Lindex, 149 kr för både tröja & byxa, vilket kap! Sedan fick hon den söta mössan av sin mormor. Vi tackar så mycket ❤️

Och idag blir tösabiten hela 20 månader. Om fyra månader blir hon alltså 2 år...

Vår lilla 🍦❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Viktoria

- om mig och min vardag

RSS 2.0