En dag på Hven.

I februari bjöd Ina in oss, barndomsvännerna, på en liten fest hos henne i mars. Det blev ändrade planer så det blev inställt till några veckor senare. Det blev också inställt och tillsist bestämde vi 15 juli, typ två månader tidigare 😅 Det var såå nära på att detta inte skulle bli av, men i sista sekund löste de sig. Elin hann dock ändra sina planer så det blev att jag, Nina, Ina & Jessica sågs.


Vi hade bestämt en dag på Hven och vilken tur med vädret?! Riktig sommarvärme. Vi tog båten över, hyrde cyklar och cyklade mot havet längs öppna åkrar. Sommaridyll! 

Väl vid vattnet lade vi ut filtar och tog fram all plockmat vi hade tagit med, medan vi mumsade på de & drack vin & rosé så satt vi bara och pratade om allting. Sist vi alla kunde ses samtidigt var förra sommaren, en hel del hade hänt! 

Efter några timmar cyklade vi vidare, upp för en brant backe & sedan längs en smal stig längs en åker! När vi hade kommit en bit så upptäckte vi att en kylväska var borta. Det blev missad vid havet... Så vi fick vända igen 😅 Väl tillbaka och kylväskan var återfunnen stannade vi kvar vid havet istället tills vi behövde bege oss tillbaka för att ta båten hem.

När vi var tillbaka i Landskrona så körde vi och beställde mat ifrån Mamma Teresa, körde sedan vidare till Ina där de blev mojito i solnedgången innan vi gick in. Där fortsatte vi dricka & snacka med musik i bakgrunden. Lite över kl 23 kom taxin och istället för att hänga med dem ut på Tages så tog jag sista bussen hem till Svalöv. Liten sleten var man allt, men dem andra kämpade på & dansade loss 😊  Jag kom hem och umgicks med en pigg Olivia mellan 03-05, hon var överglad att sin mamma var hemma! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Viktoria

- om mig och min vardag

RSS 2.0