Spontanare!

Det är inte ofta de händer nu förtiden, men idag lyckades vi göra en riktig spontanare med Emil & Linda. Vi fick alla barnpassning till ungarna, sedan satte vi oss i bilen och körde till Ullared!


En hel del folk ja, men absolut inget som stör mig. Killarna gick på sitt håll och jag & Linda gick på vårt. 

Och samma visa varje gång - Vadfan handla man egentligen? Vi brände strax över tusenlappen, ändå blev de bara lite pyjamaser, tights och någon leksak till Olivia, en kappa till tvättstugan & lite tråkiga småsaker som man behöver, men favoritköpet var ändå min bok: Hemmet.

En fantastiskt mysig dag med våra favvisar! ❤️



Kommentarer
Linda

Super mysig dag!!! ❤❤❤ älskar bilden på Jonas ocj Emil 😂😂😂

2017-07-31 @ 22:41:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Viktoria

- om mig och min vardag

RSS 2.0