Barnkalas.

Åh, i lördags var de dags för 30+30 årsfest för Peter och Stoffe. Men först hade vi lite förfest här hemma. Bjöd på tilltugg, dricka & så blev de lite crocket spel.


Åter till festen.. Det var barnkalas tema, men frivilligt att klä ut sig. Jag (och många andra) valde att inte göra de. Det bjöds på hamburgare och sedan marängswiss till efterrätt! Därefter började det.. Folk började dansa & jag likaså. Alla fungerar så jäkla bra med varandra (trots 70 pers bjudna), alla bjuder på sig själva. Ju galnare man är på dansgolvet desto bättre är det 😜 Jag släppte alla hämningar & bara hade så jäkla kul med alla fina människor. Tack somfan för denna kvällen! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Viktoria

- om mig och min vardag

RSS 2.0