Jobbehelg.. Igen.

Så då, då var denna jobbehelgen också över.. Har en ledig helg om två veckor tror jag :D så skönt ska det bli!

I fredags jobbade jag hela dagen så när jag kom hem så blev det middag & sen en film & sen direkt i säng. I lördags blev det först jobb och sen på kvällen så började jag och Jonas titta på film som visades sig vara en skitkass så jag gick bort mot Sofie där Nina och Frida också var :) Dem satt och förfesta och jag satt snällt sidan om och tittade på haha.. Satt bara och pratade en massa och lyssnade på musik. (På fredag ska jag själv äntligen få dricka lite vin. Längtar!) Och idag blev det såklart också jobb och nu har jag och Jonas precis varit och handlat lite godis så det blir bara mys heeeela kvällen. Det ska bli skönt, min rygg är död.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Viktoria

- om mig och min vardag

RSS 2.0